NIEUWS |
D&A® Eprop plus DPMS: een totaalconcept
In de meest optimale situatie wordt de
aandrijving niet alleen voor de voortstuwing gebruikt. Ook de
boegschroef en eventuele andere 'verbruikers' zijn aangesloten, hiervoor
hoeft geen extra vermogen geïnstalleerd te worden. |
InnovatiefBij de nieuwe benadering van diesel-elektrische voortstuwing (het Eprop concept) heb je hetzelfde schip, in het achterschip zit gewoon een schroef en er hangt nog steeds hetzelfde roer achter. Het grootste verschil zit in de opbouw van de aandrijving. Hier is geen sprake meer van 'losse schakels' maar van een complete keten.
KostenefficiëntEen veelgehoorde opmerking is dat de een frequentiegeregelde diesel-elektrische aandrijving wel duurder zal zijn dan een conventionele aandrijflijn, de realiteit is echter dat de totale bedrijfskosten láger worden!
Meer weten?Wilt u meer informatie? Heeft u vragen over de mogelijkheden in úw specifieke situatie? Neem gerust contact met ons op. Wij brengen u graag op efficiënte ideeën. |